divendres, 12 d’octubre del 2012

Intereconomia, dubtós espanyolisme.

Per una vegada que volia veure un partit de Bielorrussia, resulta que cap televisió l'ha volgut emetre.
Per un moment he pensat que l'espanyolisme radical que destil·la Intereconomia hagués servit per comprar els drets i tenir en directe un partit de la seva "roja".
Al final no ha estat així.
O no són tant espanyols com diuen o el nacisme dels seus col·laboradors no te cabuda a l'hora de comentar partits de futbol.
Potser un Espanya - Catalunya els posaria més catxondos...

3 comentaris:

  1. Muy bien no entiendo el artículo , pero por lo que he podido medio entender , estoy totalmente de acuerdo en tu última estrofa .
    Me he alegrado mucho que visitaras mi blog .
    Tengo pensado ( si le dá lugar de llegar ) hacer una pancarta en catalán a Puyol por como se portó con nuestro malogrado jugador Miki Roqué , el defensa azulgrana se ha portado con Miki como un hermano pagandole economicamente la operación y un apoyo moral incondicional , he buscado en el traductor de google lo que le voy a poner en la pancarta , mira es esta , espero que te guste y que no me haya equivocado ¡¡ jeje

    PUYOL GRACIES PER TOT , L,AFICIÓ DEL BETIS NO OBLIDARÁ MAI EL TEU COMPARTAMENT AMB MIKI ROQUE , T,ESTIMEN CARLES ¡¡

    ResponElimina
  2. hola
    la crisi afecta a tot...menys als sentiments. Bona idea Sentir1907.
    Salutacions

    ResponElimina
  3. Hola!

    Els de Intereconomia cada vegada son més penosos... Dónen molta pena!! Almenys, quan parlaren, ho feren amb criteri, però quina bogeria, això es demanar massa...

    ResponElimina