dimecres, 28 de novembre del 2012

Una altra alegria socialista

En pocs dies el PSC torna a estar d'enhorabona.
Per una part, el diumenge es van sentir satisfets perquè, segons el que (mal) pronosticaven totes les enquestes, van salvar els mobles i la davallada electoral va ser inferior a les previsions.
Per una altra part, i crec que la que més satisfaccions li ha de produir, és que el pressumpte entramat de corrupció en el que s'estan involucrant a dirgients i municipis on ells governen va sortir a la llum ahir, dos dies després de les eleccions... que cadascú pensi el que vulgui.
Com deia en l'entrada anterior, tinc ganes de veure com acaba.

4 comentaris:

  1. Hola
    més i més i més. Corrupció a dojo :(
    salutacions

    ResponElimina
  2. Hola compañero ¡ primeramente gracias por comentarme ¡ para mi el que me comenten gente de catalunya ( que tengo grandisimos amigos )es un gran placer la verdad . En segundo lugar parece ser que todos los partidos medios se han mantenido o han subido no ? menos c.i.u que ha bajado muchísimo , ¿ quien gobernará Josep Manel ?
    Saludos desde Sevilla compañero ¡

    ResponElimina
  3. Imagino que Artur Mas con el apoyo de Esquerra (aunque éstos últimos han comunicado que no quieren formar parte del Govern de la Generalitat pero si facilitar la investidura). De echo es lo mas lógico por aritmética de escaños y si nos ceñimos a los programas electorales y a las intenciones de futuro.
    Un abrazo.

    ResponElimina
  4. Una altra alegria... quina feina que el PP haja pujat vots, ha sabut aprofitar-se bé...

    Salutacions!

    ResponElimina