dimecres, 13 de març del 2013

I la caverna digué: Paparato !!



Si el Déu del món futbolístic és argentí, juga al Barça i es diu Messi resulta que, per obra i gràcia de l’esperit sant, els 115 Cardenals electors han triat un altre argentí per tal que dirigeixi la nau del món eclesiàstic a partir d’avui.
Estic convençut que no tardarem massa a escoltar les primeres bromes fàcils en relació de les ajudes divines al Barça per aquest motiu… si és que aquestes es produeixen, és clar.
Jo ja he sentit a dir que la primera ordre papal serà que a partir del proper conclave la fumata que anunciï que s’ha consumat la tria deixi de ser blanca per passar a ser blaugrana.
Paparato !!

4 comentaris:

  1. Hola Josep Manel
    Fumata blaugrana ;)
    Salutacions

    ResponElimina
  2. Hola tocayo ¡¡ me alegra que me hayas escrito , no entiendo muy bien el artículo pero el trasfondo creo que sí , la verdad que el astro argentino estará contento ¡¡
    Saludos desde Sevilla para tu Catalunya ¡¡¡

    VISCA CATALUNYA ¡
    VIVA ANDALUCÍA ¡

    ResponElimina
  3. Si Deu es argentí, juga al Barça, el Papa no deuria ser menys, i estar a l'altura. Declarat admirador del astre que milita a les nostres files. Un luxe.

    Salutacions!

    ResponElimina
  4. Hola,

    El meu nom és Toni, gestiono un web d'apostes esportives (www.doctorapuestas.com) i per això m'agradaria que intercanviéssim enllaços. Crec que l'acord pot ser beneficiós per a tots dos ja que tenim temàtiques relacionades. També estic interessat en enllaços a les entrades de la web, per si prefereix aquesta modalitat.

    Si li interessa, la meva adreça és administrador@doctorapuestas.com

    Espero la seva resposta i sobretot que la meva web sigui del seu gust.

    atentament,

    Toni

    ResponElimina