diumenge, 16 d’agost del 2009

Sobrenoms

Avui comença (per fi) la competició oficial a Can Barça, mentrestant, per fer boca, he pogut mirar tranquil·lament el partit d'Anoeta entre la Reial Societat i el Real Madrid. Bé, la primera part entretinguda i la segona bastant pastel (pel meu gust). El que està clar és que com al Madrid se li encostipin dos dels quatre teòrics bons, ho te bastant xungo. Com que la cosa no donava per gaire m'he entretingut apuntant els sobrenoms que el locutor de la Sexta anava desgranant: Benzema "El Grande", Xabi Alonso "El Jefe", Cristiano "El Deseado" (quina passada !!!), Granero "El Pirata", Higuain "El Pipita" (aquest ja és un clàssic) i per acabar (amb el que més he flipat) Sneijder "La Maquina Total". És veritat que Sneijder ha fet un gran gol de falta al temps de descompte però... "Maquina Total" ????
Demano que els poseïdors dels micròfons d'aquí no caiguin en la baixesa de trobar noms absurds i inútils als jugadors del Barça, si m'ho permeteu no m'agrada ni el terme "Don Andrés" quan anomenen al Iniesta.
Però parlant de micros, i pot ser no ve gaire al cas, mentre escoltava la retransmissió m'ha vingut al cap una cançó de Mojinos Escozios que vaig sentir no fa gaire en un concert que van fer a El Vendrell, m'explico: Va haver-hi un moment durant l'actuació, entre moltes de les conyes més o menys conyones del Sevilla, que li volia fotre pel cul un micròfon al seu guitarrista, bé, després de la retòrica van començar a versionar la famosa cançó "A por ellos, oeee" amb el lema "Por el culo, oeee". Vaig trobar que la metàfora era brutal i que tota la pompa que se li va donar al "A por ellos" en el seu moment els Mojinos se la van passar pel forro canviat tres simples paraules.
No se si al Real Madrid o a algun locutor li pot acabar passant el que els Mojinos cantaven però més d'un està comprant butlletes.
Per favor, que començi el Barça, ja !!!! Estic cansat de còpies barates que ens volen vendre des de les Espanyes.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada