dimarts, 26 de gener del 2010

Vergonya

Avui he estat escoltant i veient diferents emissores i televisions i només puc dir que tinc una mena de sensació entre vergonya i llàstima de tot (o quasi tot) el que he sentit. No puc entendre com s'ha arribat a tal punt de menyspreu per part de tothom a l'hora de jutjar una jugada en un camp de futbol.
No se si és ràbia continguda, ganes de fer la punyeta, tornar la moneda al contrari, intent de demolició de l'esport en general... No tinc ni puta idea.
És molt fort arribar a situacions d'aquest tipus, ens estem convertint en extremistes on l'únic que val és el menyspreu a l'enemic i, evidentment, l'odiosa comparació "del que tu has fet i del que jo he fet".
No se qui en te la culpa, però em comença a fotre fàstic aquest odi encobert que per qualsevol infracció que es produeix en un partit de futbol esclata esquitxant de merda a tothom. Segur que hi ha molta gent que li agrada aquest soroll però a mi no. Em recorda aquells debats inútils que molta gent es mira en algunes cadenes que només saben que emetre tele-escombreria. Només falta que alguns acabin dirigint i convertint les jugades d'un partit en el mateix.
Vergonyós.

3 comentaris: