dimecres, 6 de febrer del 2013

La veu de la botiguera !!



L'altre dia vaig anar a comprar i, parlant amb la mestressa de la botiga, va sortir un tema de conversa candent en els moments actuals: la corrupció política (bé, en alguns casos la presumpte corrupció política).
Tal va ser el nivell d’excitació de la dona que va arribar un punt que em va dir: “A mi el que em fa por és  que algun dia un boig que no pugui arribar a final de mes o que no pugui menjar ni ell ni la seva família, agafi un fusell i mati un polític. Ja veuràs com llavors sí que miraran d’aturar-ho”.
Vols dir que arribarem a aquest extrem ? – li vaig dir jo.
Espera’t, espera’t- em va contestar.
Doncs espero que no haguem d’arribar a escoltar notícies com aquesta. Amb que els enxampin, els facin tornar tot el que s’han embutxacat i els tanquin a la presó ja en tinc prou.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada