dimarts, 22 de maig del 2012

Jo tampoc vull pagar.

Estic cansat que qualsevol iniciativa popular s'acabi polititzant de la mateixa manera que ha passat amb la campanya "no vull pagar". Si no vaig errat va començar amb un moviment ciutadà i de mica en mica la gent s'hi va anar afegint amb la conseqüent amenaça de rebre una multa de cent euros si no volies pagar el peatge.
Però va arribar un dia que els polítics hi van posar cullerada. Uns quants es van dedicar a treure la pancarta i a fer-se la fotografia o el vídeo entomant la icona del polític que es posa, més que mai, al costat del pobre ciutadà cansat de rebre tantes hòsties.
A mi m'agradaria preguntar-los, en aquest cas, què collons van fer en el seu moment quan tenien el poder de decisió degut als càrrecs que ocupaven ? que m'ho expliquin, per favor !
Creia que això de dir una cosa quan manes i una altra quan no manes ja havia passat a la història però veig que no. Lamentable i profundament rabiós.
Ells sols (tota la classe política) són els responsables que hi hagi gent que no s'hi adhereixi. Fins que no desapareguin del mig en campanyes com aquestes molta gent no s'hi involucrarà. La seva feina l'han de fer on els correspon (o en algun cas on els corresponia) fer-la, al parlament, a l'autopista hi destorben.
Jo tampoc vull pagar, ni els peatges ni moltes altres coses però mentre no amaguin les pancartes i es fotin les fotografies pel cul potser triaré l'opció de no agafar l'autopista així ni pagaré, ni me'ls trobaré.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada