dilluns, 9 de novembre del 2009

Catalunya

Catalunya ja te nou seleccionador, Johan Cruyff. Ja feia temps que es deia però fins avui no s'ha fet la presentació oficial. També fa temps que hi ha un debat obert de si és o no una decisió política més que esportiva. Jo crec que si. Influeix molt el pes que aquest personatge te al mon esportiu però no se si serà suficient per aconseguir la oficialitat de la selecció catalana de futbol (en altres esports ja està reconeguda oficialment). Penso que ha de ser més una bona maniobra política però em temo que la cosa no passarà d'aquí, patxangues nadalenques i poca cosa més (crec que no hi ha ganes d'esforçar-s'hi), això si, amb rivals de més entitat, espero.
Esportivament parlant, jugadors catalans ja sabem els que hi ha, a no ser que el nou seleccionador es tregui de la màniga perles que els qui no hi entenem no coneixem i ja tinc ganes de veure com juga la "Catalana".
També s'ha parlat molt de si ha de ser o no un català qui entreni la selecció, sincerament m'és igual. És com discutir si un alcalde ha de ser fill del poble on exerceix l'alcaldia o si el president de Catalunya ha de ser nascut aquí. Sense anar més lluny, el meu pare va ser el primer alcalde democràtic del meu poble, Santa Oliva, és nascut a Albacete i va venir a Catalunya de molt jove, una altra prova és que tenim un president de la Generalitat nascut a Andalusia, agradi o no, i no s'ha acabat el mon. Jo el que demano és que ho fagin bé.

2 comentaris:

  1. Ara a veure que passa amb la selecció. Esperem que sigui alguna cosa més que una selecció de partits de costellada.

    ResponElimina
  2. Hola Josep Manel!
    Més màrqueting que altre cosa.
    salutacions
    sílvia

    ResponElimina