dimecres, 21 d’abril del 2010

Quina setmana ens espera.

Després del 3-1 a Milà ens espera una setmana fantàstica, d'aquelles que vols que passin depressa, que demà ja fóssim dimecres però.... encara ens queda per gaudir de la diada de Sant Jordi per matar el drac (Mourinho), el partit enfront el Xerez, etc...
Tinc plena confiança en la remuntada, per posar un exemple recent si el Barça li va fotre dos gols al Madrid al Bernabeu, no podem fer-ne dos a casa ?
Estic convençut que algunes tertúlies radiofòniques aniran plenes de victimístes, pessimistes, culpadors d'àrbitres, culpadors de Guardiola i demés. Sincerament intentaré escoltar el mínim per que si no encara em poso de més mala llet. No puc entendre com el crèdit de 6 TÍTOLS !!! i manera de fer de l'equip se'n va en orris per tres gols en contra, no puc ni vull entendre-ho.
Ahir, just sobre el xiulet final del partit, un bon amic m'enviava un sms dient-me perquè quan el Barça anava guanyant 0-1 no deixàvem que ens vinguéssin a buscar. Li vaig respondre que estava segur que remuntariem. Ho segeixo pensant com també penso que el Barça només sap jugar a atacar i com també penso que ahir ens jugàvem una semifinal de Copa d'Europa (al loro !!! que deia aquell) i al davant hi havia l'Inter de Milà, poca broma que els demés també jugen, i molt bé.

2 comentaris:

  1. Hola Josep Manel!
    100% amb l´equip. Potser caurem (o no) però "persistirem" fins l´últim minut.
    salutacions
    sílvia

    ResponElimina